Dėmesys mokinių savijautai. Penkios idėjos, kaip išmaniai ją matuoti.

Kaip ir kasmet, prasidedant naujiems mokslo metams skelbiami metų prioritetai. Šiais metais – tai dėmesys mokinio savijautai mokykloje. Mūsų mokytojai yra be galo kūrybingi ir turi puikių priemonių mokinių savijautai klasėje sekti, bet mes iškart pagalvojome, kokios išmaniųjų technologijų priemonės galėtų padėti mokytojams palengvinti ar paįvairinti šį procesą. Taigi siūlome keletą idėjų:

  • – Mokiniai yra įpratę socialiniame tinkle „Facebook“ naudoti mygtukus „patinka“, „liūdnas“, „oho“, „piktas“ ir kt. Galima tuo puikiai pasinaudoti ir mokykloje: sukurti korteles mokiniams, įkelti atitinkamus savijautos paveiksliukus į apklausą, refleksijos įrankį ar pan. Mokiniai paprasčiausiai gali parodyti atitinkamą paveikslėlį savo telefono ekrane ar pan. Siųskitės paveikslėlius iš čia:
  • – Vartokite „jausmiukus“ (ang. emoji), kuriais galima papildyti kiekvieno išmaniojo įrenginio klaviatūrą. Jie jokiu būdu nepakeis žodžių, bet leis mokiniams greitai išreikšti jausmus.
  • – Susikurkite erdvę „Padlet“ ir dalinkitės savo jausmais joje. Kad procesas būtų greitesnis, naudokitės ta pačia erdve, o jos atspausdintą QR kodą laikykite pakabintą kur nors klasėje, kad mokiniai galėtų greitai patekti į erdvę. Deja, tokiu atveju kitam užsiėmimui erdvę turėsite išvalyti, tačiau tai atlikti galite labai greitai spustelėdami mygtuką „Clear all posts“. Šioje erdvėje mokiniai gali publikuoti anonimiškai – tai suteiks jiems galimybę kalbėti apie tai, ko paprastai garsiai pasakyti nedrįstų.
  • – Atlikite greitą apklausą („Quick Question“) su įrankiu „Socrative“. Galite leisti mokiniams rinktis iš keleto variantų A-E (gal net „Facebook“ mygtukų) arba trumpai atsakyti savo žodžiais.
  • – Susikurkite trumpą apklausą su „Poll Everywhere“, kuri  į pasirinkimo variantus leidžia įkelti ir paveikslėlius.

Linkime sėkmės!