Edukaciniai žaidimai lauke naudojantis GPS

2018-06-01

Veiklai lauke yra nemažai įvairių įrankių bei programėlių. Šiandien kviečiame jus išbandyti orientacinį žaidimą su klausimais, kurio metu naudojamasi GPS funkciją turinčiais įrenginiais (pav., mokinių telefonais).

Mes naudojomės įrankiu „Scoove“, kuris anksčiau vadinosi „Loquiz“.  Tai yra internetinė svetainė, kurioje mokytojas sukuria klausimus bei žaidimą su lokacijomis, o mokiniai jungiasi prie žaidimo per interneto naršyklę su spec. kodu ir atlieka nurodytas užduotis.

Kad mokytojas galėtų susikurti žaidimą, pirmiausia, be abejo, reikia susikurti paskyrą. Susikūrus paskyrą reikia pasirinkti prenumeratos (ang., subscription) planą, kuris yra mokamas, tačiau įvedus kodą BETA prenumeratą metams gausite nemokamai, kadangi svetainė vis dar yra tobulinama.

Žaidimo kūrimą sudaro 2 etapai. Pirma reikia susikurti klausimus išskleidžiamame meniu pasirinkus norimą tipą. Jei klausimas turi prasmę tik tam tikroje lokacijoje, reikia ją nurodyti spustelėjus langelį „Advanced“. Po to kuriamas žaidimas, parenkant jam jau sukurtus klausimus ir nurodant konkrečias lokacijas, kur mokiniai turės į juos atsakyti. Mokytojui paleidus žaidimą, mokiniai pasiskirsto komandomis ir stebėdami duotą žemėlapį ekrane eina į lokacijos vietas bei atsakinėja į klausimus ar atlieka įvairias užduotis. Skaičiuojami ne tik teisingi ar neteisingi mokinių atsakymai, bet ir laikas.

Kai darėme šį vaizdo įrašą, sistema dar vadinosi „Loquiz“, bet iš principo viskas veikia taip pat:

Panašiai veikia ir įrankis „Tale Blazer“, bet žaidimo kūrimas yra gerokai sudėtingesnis. Linkime smagių įspūdžių!